Εσπερινός Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 το απόγευμα, εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου και των αγίων θεοστέπτων βασιλέων και ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας χοροστάτησε στον Εσπερινό στον ομώνυμο Ιερό ενοριακό Ναό στις Αχαρνές,